T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ŞANLIURFA / VİRANŞEHİR - Viranşehir Halk Eğitimi Merkezi

2021-2.DÖNEM AÇIKÖĞRETİM LİSESİ DİPLOMALARI BASILMIŞTIR.

AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ 2021-2 DÖNEMİ DİPLOMA İŞ VE İŞLEMLERİ HAKKINDA YÖNERGE

10.01.2020 tarih ve 750563 sayılı 2020/1 genelge kapsamında 2021-2 Döneminde mezun olan öğrencilerimizin diploma iş ve işlemlerini "Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri" yürüteceklerdir. Bu nedenle, tüm yasal sorumluluk ve gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak, Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüklerimizin görev ve sorumluluğundadır.

Halk Eğitimi Merkezleri, 2021-2 Döneminde mezun olan öğrencilerimizin diploma iş ve işlemlerini; 28.03.2022-29.04.2022 tarihleri arasında yönerge metni ile birlikte Açık Öğretim Lisesi resmi web adresinde yayımlanan "Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri 2021-2 Döneminde Mezun Olanların Diploma Defteri ve Diploma Basım Kılavuzu" doğrultusunda yapacaklardır.

Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri matbu diploma taleplerini, İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri kanalıyla MEB Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğüne bildirmesi gerekmektedir.

Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri, mezun öğrencilerin diploma ile ilgili tüm iş ve işlemlerini, ortaöğretim kurumlarının ilgili mevzuat hükümlerine göre gerçekleştireceklerdir.

Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri, mezun olan öğrencilerimize ait diploma evraklarının mevzuat çerçevesinde muhafaza edilmesinde birinci derecede sorumludurlar.

"Diploma Basımı" sırasında sehven yapılacak "Sisteme Kaydet" işlemleri veya yazıcıdan kaynaklı yanlış diploma basımları için "AÖL Bilgi İşlem Sistemi Mezuniyet İşlemleri" menüsü altında "Diploma İptal" menüsü kullanılacaktır. ("Diploma İptal" butonuna basıldığında kurum bilgileri otomatik gelecektir. "Listele" denildiği zaman ilgili kurumca sisteme kaydedilmiş bütün mezun öğrencilerin listesi, diploma numarasına göre gelecektir. Buradan diploma (belge) iptalini yapmak istediğiniz öğrenciyi bularak öğrencinin önündeki çarpı (X) işaretine basarsanız, öğrenci tekrardan diploma defterine düşecektir.)

2021/2 dönemi mezun olan öğrencilerimize diplomalarını teslim ederken;

  1. Öğrenci tarafından diploma defterine imza atılması,
  2. Açık Öğretim Lisesi Bilgi Yönetim Sistemindeki "Diploma Takip" kısmına; "Diploma Öğrenci Tarafından Alındı" ibaresinin, diplomayı teslim eden görevli tarafından kaydedilmesi gerekmektedir. 
Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 12.05.2022 - Güncelleme: 12.05.2022 16:22 - Görüntülenme: 185
  Beğen | 0  kişi beğendi